今天無聊玩的小測驗,覺得很有趣,決定先把他記下來以後可以用哈哈XD

我測了2次,因為有一些選項其實覺得另一個選項也行,所以都做做看,

測出來有自己很喜歡的獅子王的歌真的超HIGH的XD 

 

裡面要挑婚紗還有戒指好像還真的有一回事的感覺笑死我了=W=好傷腦筋喔

 

 

 

點下面的連結可以測哦!

http://blogs.disney.com/disney-playlist/2014/08/22/which-disney-song-should-be-your-wedding-song/?cmp=SMC|blgmusic|PlaylistAugust|FB|weddingsong-BATB|InHouse|082714|||esocialmedia|||

 

 

 

 

 

 

Your wedding song should be “Can You Feel The Love Tonight!”


You inspire each other to be the best versions of yourselves, but you’re not serious all the time. You know love needs some Hakuna Matata attitude too!

超愛><!!這不用測就很想用了,一直以來就有這首歌,他說的 Hakuna Matata attitude 真的很重要阿~~~~>w<

 

 

 

 

 

 

Your wedding song should be “Once Upon a Dream!”


You fell in love quickly and never looked back. You love classic romance: dancing, love letters, and flowers. For more love, listen to our

 

出現這首是有一點嚇一跳,他說我 fell in love quickly我覺得還好,因為我自己覺得我還滿難真的 fell in love的,不過他說我喜歡經典的浪漫其實應該是有中吧,只是這首歌有點太矯情了有點不想放婚禮XDDDD

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    irisrgb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()